Where it's just you and me and the english channel

IIiiih! Jag är överlycklig, äntligen fått mina händer på fjärde boken i Twilight serien, jag hatar den svenska titeln. Vadå "Så länge vi båda andas" Hur fan har dom fått Breaking Dawn till det?! Aja, kan väl inte klaga för mycket på böckerna. Längtar bara till den 5e boken som hon tydligen ska ge ut nån gång, första boken ur Edwards synvinkel. Det låter väl rätt så bra.

Annars har jag gått förvirrad i mina tankar som vanligt över dagen, vilket inte glädjer mig alls eftersom jag har en tendens att övertänka saker ibland. Det resulterar oftast i de dåligaste sakerna, såsom ångest etc.

Kan någon hjälpa mig ur det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0