Yes you are fucked, shit out of luck!

ARGH! Min dator är kaputt, finito, död som en torsk!
Vad som ledde till detta? Ingen aning whatsoever. Vi provade att byta datordelar samt skärm, inget funkade.
För att göra en lång förklaring kort så har jag inte en dator som funkar.
Förhoppningsvis så ska vi bygga ihop min dator på tisdag, så att jag kan återgå till det normala livet utan att bli så äckligt frustrerad över att datorn laggar ihop genom att gå in på vissa sidor.

Måh, ska sitta och nöta sönder alla spel som finns på mamma och pappas dator!

Kommentarer
Postat av: estetare

inte undligt din dator har knarkat ihop, då du har varit inne på så många porrsidor tess! ^^ den lider helt enkelt ev: kåtslag haaah x)

2009-03-14 @ 01:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0