"Prostitution på lokal nivå"

För ovanlighetens skull slänger jag in ett inlägg på min bortglömda halvdöda blogg. Det bloggas numera ännu mindre än förr då min dator som sagt ligger i bitar. Men ändå.

Skoldagen var ju mer eller mindre kul då man ser sliten ut och är trött som ett ap. Hade lägsta humorn som kunde nås och jag spaceade ut tonvis med gånger. Samhällslektionen var rätt så värd att gå på, då vi skulle diskutera vissa saker och se vilken nivå de skulle vara på. Kommunalt, riksdagen eller EU. Rätt så kul faktiskt! Efter skolan gick jag, Liss och Lina hem till Angelica där vi drack kaffe/te och diskuterade lite vad som helst, kollade igenom skolkatalogen och såg hur annorlunda folk har blivit på så kort tid ändå, kort tag därefter kom Petra dit. Lina blev sorgligt nog tvungen att gå strax därefter.

Vi gick på streetdance kurs som varade i cirkus 2-2½ timmar. Det var grymt kul och så värt det. Det är lätt något jag skulle kunna tänka mig att hålla på med. Allt i allo så har dagen varit rätt så bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0