Jättevilse i tankar

Allt är i en enda stor röra just nu, äckligt jobbigt. Så underbart att man bara vill vråla med i någon låt och slå sönder sig själv, någon annan eller något annat.

Gårdagen var underbar, förutom den dramatik som skedde. Först gick jag till Petra och vi började med maten. Grillspett med sallad och potatissallad. Det blev faktiskt lyckat, även om jag lyckades bränna sönder något med grillen som sen hamnade nere på gården nånstans. Sen vart det fest och discot, pusskalas, folk som spydde överallt, bråk som vanligt och annat smått och gott! Hemskt kul, men det var vidrigt kallt 50% utav kvällen.

Dagen därefter spenderades genom att sova halva dagen, glo på tv och inte göra något vettigt alls förutom att tänka på kvällen innan. Sen börjar tankarna gå lite mer, varför går allting käpprakt åt helvete för mig just nu? Finns det en vettig anledning till det? Nej just det, det gör det inte. Inte vad jag vet iallafall, men om någon annan vet så är det ju bara att upplysa mig om detta.

Hur svårt kan det vara att hitta rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0