Missionaries of carpenters

Eftersom det var ett tag sen sist jag skrev i denna blogg så känner jag att det är dags att ännu en gång kludda ner mina tankar och funderingar.

Först och främst så har vi skolan, som jag inte har en aning om hur jag ska klara idag då jag är så trött att jag blev överlycklig över en nybakt kanelbulle och ett pucko till frukost (namnam) då detta innebär socker!

Sen har jag funderat litegrann över bloggdesigner mm. Men hallå, vad spelar det för roll vilken design man har? Det är väl ändå innehållet man ska läsa, eller misstar jag mig lite där? Det är litegrann som verkligheten, ju mer stylad personen är.. Ja ni förstår nog vad jag menar.

Annars är jag tokigt lycklig över att få se mina älskade vänner, för onsdagen failade sig totalt för moi. Men ni ska inte tro att ni var ohörda för det! ^^

Kommentarer
Postat av: Christian

Phail.

Design is everything ;)

2009-04-22 @ 15:45:34
URL: http://christian.it-z.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0