Burn!

Sitter nu här i min kära broders lägenhet och sörplar lite burn. Sitter vid hans söta lilla ASUS eee och planerar att kidnappa den.

Torsdagen hade man 'picknick' med klassen. Det blev pizza och de mest roliga sakerna hände på vägen till vår plats, gulan.
Först höll Frida på att tappa pizzan, typ utanför bomiljö lyckas Liss ramla och allt alla säkert tänker på är "NEEEEJ! PIZZAAAN!" som liss mirakulöst räddar. Kort därefter håller Lotta på att spilla ut beasåsen. Vi lyckades komma fram något säkert iallafall, och det var värt det. Allt i allo så var det en underbar eftermddag.

Fredags blev det att smutta på lite whiskey sisådär mitt i natten och umgås med christian. Samt att titta på Dr. Steel, vilken MAN säger jag bara!

Idag blev jag väckt 9 på morgonen av christian som prompt ska på byn. Efter några mutor så lyckas jag kliva upp och klä på mig. Kolla kortet, ligger på +sidan, underbart nog. Känner en aningen söt doft och funderar vad i helvete det kan vara. Visar sig vara några som håller på och gör sockervadd, såg inte gott ut dock. Går på ica varav han plockar på sig två burn och Dr. Pepper, mumma. När han kommer till kassan tittar kassörskan på honom, på energidryckerna och honom igen. Notera att han ser ut att vara över 18. Kassörskan ber honom lite surt om leg, och då har han inte ens plockat ner den ciggen han skulle ha. Christian säger "Ja." och kastar fram två ciggpaket.

Så frågan är, har inte det hela 18års gränsen på energidrycker gått lite för långt? Tack ni fjortisungar som dricker energidrycker som om det vore vatten. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0